kom. 609 878 788
kom. 601 087 246
tel. 15 868 34 67
SALON OSTROWIEC
tel. 509 090 060
50 1240 1385 1111 0010 3763 8132
List polecony prio.- 7,00zł
Pocztex -przelew- 37,00zł
Pocztex-pobranie- 39,00zł
Kurier48-przelew- 15,00zł
Kurier48-pobranie- 18,00zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł
Reklamacje
Warunki gwarancji Firmy Jubilerskiej
TARMEX
Podczas projektowania i wykonywania na ogół firmy jubilerskie na pierwszym planie stawiają na względy estetyczne , a dopiero w następnej kolejności zwracają uwagę na praktyczność i trwałość wyrobów. Mimo najnowszych technologii jubilerskich biżuteria była, jest i będzie podatna na wszelkiego rodzaju zarysowania i ścieranie.Dzięki naszym zabiegom jesteśmy jedynie w stanie zmniejszyć podatność naszej biżuterii na tego typu uszkodzenia , ale niestety nie możemy tego wyeliminować.
- POSTANOWIENIA WSTĘPNE:
- 1. Wszystkie wyroby zakupione w naszej firmie objęte są dożywotnią gwarancją.
- 2. Gwarancję udzielamy na wszelkie wady produkcyjne, jeśli takie pojawią się zobowiązujemy się do
usunięcia ich bezpłatnie.
- 3. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia wyrobu (zarysowania, ścieranie matu i rodu), oraz
innych uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania biżuterii
(wgniecenia, uszczerbienia), jednak w każdej chwili mogą Państwo odpłatnie odnowić biżuterię w
naszej firmie, proszę pamiętać, że na wyroby zakupione u nas takie usługi wykonujemy po cenach
promocyjnych.
- 4. We wszystkich wyrobach złotych kamienie są oprawiane, gwarancja nie obejmuje ubytków w
kamieniach w wyniku naturalnego zużycia wyrobu (ścieranie się łapek przy kamieniach), oraz innych
uszkodzeń mechanicznych (uderzenia w wyniku czego kamień wypadł lub ukruszył się).
- 5. Wszystkie wyroby zakupione w naszym sklepie posiadają cechy, cechowanie wyrobów
przeprowadzane jest przez organy administracji probierczej (Urząd Probierczy).
Jest to informacja o wyniku wykonanego badania określającego zawartość metalu szlachetnego
w wyrobie.
- 6. Wszelkie wady, zmianę rozmiaru jak i odnowienie wzoru staramy się wykonać w jak najkrótszym
okresie czasu.
- 7. Biżuteria matowana, satynowana może z czasem ulec powierzchniowemu wytarciu.
-
8. Biżuteria z białego i żółtego złota pokryta rodem może zetrzeć się powierzchniowo podczas
użytkowania, co jest skutkiem eksploatacji.
-
9. Niektóre naturalne kamienie szlachetne wykorzystywane przy produkcji biżuterii na przykład:
turkus i koral są szczególnie wrażliwe na kosmetyki, lakier do włosów, kwasy, środki
czystości używane w gospodarstwach domowych, dlatego należy zadbać o to aby te kamienie
nie miały styczności z tego typu produktami, ponieważ mogą się odbarwić.
- REKLAMACJI NIE PODLEGA
- 1. Biżuteria z wadami jawnymi, widocznymi w dniu zakupu,o których kupujący wiedział lub
oceniając rozsądnie powinien wiedzieć (art. 7 Ustawy z dnia 27.07.2002 o szczególnych
warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego Dz. U. Nr 141 poz. 1176).
- 2. Wyrób noszący znamiona naprawy, przeróbki lub zmian konstrukcyjnych dokonywanych
samowolnie przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby.
- 3. Biżuteria nie kompletna, na przykład brak kamienia lub elementów konstrukcji.
- 4. Biżuteria posiadająca uszkodzenia mechaniczne (wgniecenia, otarcia, deformacje,
pęknięcia).
- 5. Przedmioty pozbawione cech identyfikacyjnych, wytwórcy (imiennik) nie mogą być
przedmiotem reklamacji.
- 6. Biżuteria uszkodzona z powodu braku troski, zaniedbania i nieprzestrzegania wskazań
podanych w „Praktycznych poradach i informacjach".
DRODZY PAŃSTWO
PAMIĘTAJCIE ,ŻE NA PIERWSZYM PLANIE STAWIAMY NA ZADOWOLENIE KLIENTA I DO KAŻDEJ REKLAMACJI PODCHODZIMY ZE SZCZEGÓLNĄ TROSKĄ. W PRZEWAŻAJĄCEJ ILOŚCI REKLAMACJE ROZPATRYWANE SĄ NA KORZYŚĆ KLIENTA. PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY , E-MAILOWO, POPRZEZ AKTYWNY KOMUNIKATOR SKYPE LUB GG MOŻE UDA NAM SIĘ ROZWIĄZAĆ PROBLEM DOTYCZĄCY ZAKUPIONEGO TOWARU.