Zadaj pytanie on-line
    • 0,00 zł
    Strona głównaFAQ-Częste pytania
    Sprzedaję na Allegro

    Facebook

    Szybki kontakt
    SALON OPATÓW
    kom. 793 803 549
    kom. 609 878 788
    kom. 601 087 246

    tel. 15 868 34 67
    SALON OSTROWIEC
    tel. 509 090 060
    SALON LIPSKO
    tel. 48 378 09 28



    Napisz do nas!

    biuro@jubiler-tarmex.pl

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz 8.00-17.00; soboty 8.00-13.30

    e-Płatności
    Szybkie płatności bankowe, płatności kartą kredytową i debetową.

    nr rachunku bankowego

    50 1240 1385 1111 0010 3763 8132

    Wysyłka

    List polecony prio.- 7,00zł
    Pocztex -przelew- 37,00zł
    Pocztex-pobranie- 39,00zł
    Kurier48-przelew- 15,00zł
    Kurier48-pobranie- 18,00zł
    Odbiór osobisty -   0,00 zł

    Szukaj

    Wpisz szukany produkt


    Wyszukiwanie zaawansowane
    ZEGAREK ZŁOTY  PRESTIGE pr.585 (GŁ)
    Szybki podgląd
    34,420,00 zł 29,260,00 zł
    ZEGAREK ZŁOTY  PRESTIGE pr.585 (GŁ)
    Szybki podgląd
    9,780,00 zł 8,299,00 zł
    ZEGAREK ZŁOTY  PRESTIGE pr.585 (GŁ)
    Szybki podgląd
    8,927,00 zł 7,590,00 zł
    ZEGAREK ZŁOTY  PRESTIGE pr.585 (GŁ)
    Szybki podgląd
    11,980,00 zł 9,980,00 zł
    ZEGAREK ZŁOTY  PRESTIGE pr.585 (GŁ)
    Szybki podgląd
    10,699,00 zł 8,969,00 zł

    FAQ-Częste pytania


    1.W jaki sposób mogę dokonać zakupu?

    Zakupu dokonują Państwo online.Należy wybrać odpowiednią kategorię ,następnie produkt i kliknąć "do koszyka". Następnie postępować zgodnie ze wskazówkami, wypełnić formularz zamówienia i dostawy;ewentualnie zakupu można dokonać poprzez serwis aukcyjny allegro, link bezpośredni znajduje się na stronie naszego sklepu.
    Zamówienia również przyjmujemy e-mailowo lub telefonicznie.

    2.Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony towar?

    Wyrób można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od daty zakupu,jeżeli nie będzie on posiadał żadnych śladów użytkowania oraz uszkodzeń mechanicznych. Należy przedstawić dowód zakupu.  W przypadku stwierdzenia wady produkcyjnej wyrób zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. W obu przypadkach prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.

    3.Co zrobić jeśli nie znam swojego rozmiaru?

    Prosimy o zapoznanie się z tabelą rozmiarów. Rozmiar można również sprawdzić w każdym sklepie jubilerskim.

    4.Czy istnieje możliwość grawerowania?

    Grawerowanie jest jedną z usług wykonywanych w naszej firmie,jest jednak uzależniona od szerokości i grubości szyny konkretnego wyrobu. Grawerunek wykonujemy tylko i wyłącznie po akceptacji rozmiaru przez kupująceg. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny.

    5.Czy istnieje możliwość naprawy zakupionego towaru?

    W przypadku uszkodzenia wyrobu zakupionego w naszym sklepie prosimy o kontakt telefoniczny, jeśli jest to uszkodzenie mechaniczne z winy klienta to jest to usługa odpłatna.




    Wyświetl ten post na Instagramie.

    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.