kom. 609 878 788
kom. 601 087 246
tel. 15 868 34 67
SALON OSTROWIEC
tel. 509 090 060
50 1240 1385 1111 0010 3763 8132
List polecony prio.- 7,00zł
Pocztex -przelew- 37,00zł
Pocztex-pobranie- 39,00zł
Kurier48-przelew- 15,00zł
Kurier48-pobranie- 18,00zł
Odbiór osobisty - 0,00 zł
FAQ-Częste pytania
1.W jaki sposób mogę dokonać zakupu?
Zakupu dokonują Państwo online.Należy wybrać odpowiednią kategorię ,następnie produkt i kliknąć "do koszyka". Następnie postępować zgodnie ze wskazówkami, wypełnić formularz zamówienia i dostawy;ewentualnie zakupu można dokonać poprzez serwis aukcyjny allegro, link bezpośredni znajduje się na stronie naszego sklepu.
Zamówienia również przyjmujemy e-mailowo lub telefonicznie.
2.Czy mogę zwrócić lub wymienić zakupiony towar?
Wyrób można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od daty zakupu,jeżeli nie będzie on posiadał żadnych śladów użytkowania oraz uszkodzeń mechanicznych. Należy przedstawić dowód zakupu. W przypadku stwierdzenia wady produkcyjnej wyrób zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. W obu przypadkach prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.
3.Co zrobić jeśli nie znam swojego rozmiaru?
Prosimy o zapoznanie się z tabelą rozmiarów. Rozmiar można również sprawdzić w każdym sklepie jubilerskim.
4.Czy istnieje możliwość grawerowania?
Grawerowanie jest jedną z usług wykonywanych w naszej firmie,jest jednak uzależniona od szerokości i grubości szyny konkretnego wyrobu. Grawerunek wykonujemy tylko i wyłącznie po akceptacji rozmiaru przez kupująceg. W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny.
5.Czy istnieje możliwość naprawy zakupionego towaru?
W przypadku uszkodzenia wyrobu zakupionego w naszym sklepie prosimy o kontakt telefoniczny, jeśli jest to uszkodzenie mechaniczne z winy klienta to jest to usługa odpłatna.