Zadaj pytanie on-line
    • 0,00 zł
    Sprzedaję na Allegro

    Facebook

    Szybki kontakt
    SALON OPATÓW
    kom. 793 803 549
    kom. 609 878 788
    kom. 601 087 246

    tel. 15 868 34 67


    SALON LIPSKO
    tel.+48 378 09 28



    Napisz do nas!

    biuro@jubiler-tarmex.pl

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godz 8.00-17.00;soboty 8.00-13.30

    e-Płatności
    Szybkie płatności bankowe, płatności kartą kredytową i debetową.

    nr rachunku bankowego

    50 1240 1385 1111 0010 3763 8132

    Wysyłka

    List polecony ekon.- 5,50zł
    List polecony prio.- 7,00zł
    Pocztex -przelew- 34,00zł
    Pocztex-pobranie- 37,00zł
    Kurier48-przelew- 15,00zł
    Kurier48-pobranie- 18,00zł
    Odbiór osobisty -   0,00 zł

    Szukaj

    Wpisz szukany produkt


    Wyszukiwanie zaawansowane
    Reklamacje

    Warunki gwarancji Firmy Jubilerskiej
    TARMEX

    Podczas projektowania i wykonywania na ogół firmy jubilerskie na pierwszym planie stawiają na względy estetyczne , a dopiero w następnej kolejności zwracają uwagę na praktyczność i trwałość wyrobów. Mimo najnowszych technologii jubilerskich biżuteria była, jest i będzie podatna na wszelkiego rodzaju zarysowania i ścieranie.Dzięki naszym zabiegom jesteśmy jedynie w stanie zmniejszyć podatność naszej biżuterii na tego typu uszkodzenia , ale niestety nie możemy tego wyeliminować.

      POSTANOWIENIA WSTĘPNE:
        1. Wszystkie wyroby zakupione w naszej firmie objęte są dożywotnią gwarancją.
        2. Gwarancję udzielamy na wszelkie wady produkcyjne, jeśli takie pojawią się zobowiązujemy się do usunięcia ich bezpłatnie.
        3. Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia wyrobu (zarysowania, ścieranie matu i rodu), oraz innych uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania biżuterii (wgniecenia, uszczerbienia), jednak w każdej chwili mogą Państwo odpłatnie odnowić biżuterię w naszej firmie, proszę pamiętać, że na wyroby zakupione u nas takie usługi wykonujemy po cenach promocyjnych.
        4. We wszystkich wyrobach złotych kamienie są oprawiane, gwarancja nie obejmuje ubytków w kamieniach w wyniku naturalnego zużycia wyrobu (ścieranie się łapek przy kamieniach), oraz innych uszkodzeń mechanicznych (uderzenia w wyniku czego kamień wypadł lub ukruszył się).
        5. Wszystkie wyroby zakupione w naszym sklepie posiadają cechy, cechowanie wyrobów przeprowadzane jest przez organy administracji probierczej (Urząd Probierczy). Jest to informacja o wyniku wykonanego badania określającego zawartość metalu szlachetnego w wyrobie.
        6. Wszelkie wady, zmianę rozmiaru jak i odnowienie wzoru staramy się wykonać w jak najkrótszym okresie czasu.
        7. Biżuteria matowana, satynowana może z czasem ulec powierzchniowemu wytarciu.
        8. Biżuteria z białego i żółtego złota pokryta rodem może zetrzeć się powierzchniowo podczas użytkowania, co jest skutkiem eksploatacji.
        9. Niektóre naturalne kamienie szlachetne wykorzystywane przy produkcji biżuterii na przykład: turkus i koral są szczególnie wrażliwe na kosmetyki, lakier do włosów, kwasy, środki czystości używane w gospodarstwach domowych, dlatego należy zadbać o to aby te kamienie nie miały styczności z tego typu produktami, ponieważ mogą się odbarwić.
      REKLAMACJI NIE PODLEGA
        1. Biżuteria z wadami jawnymi, widocznymi w dniu zakupu,o których kupujący wiedział lub oceniając rozsądnie powinien wiedzieć (art. 7 Ustawy z dnia 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu Cywilnego Dz. U. Nr 141 poz. 1176).
        2. Wyrób noszący znamiona naprawy, przeróbki lub zmian konstrukcyjnych dokonywanych samowolnie przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby.
        3. Biżuteria nie kompletna, na przykład brak kamienia lub elementów konstrukcji.
        4. Biżuteria posiadająca uszkodzenia mechaniczne (wgniecenia, otarcia, deformacje, pęknięcia).
        5. Przedmioty pozbawione cech identyfikacyjnych, wytwórcy (imiennik) nie mogą być przedmiotem reklamacji.
        6. Biżuteria uszkodzona z powodu braku troski, zaniedbania i nieprzestrzegania wskazań podanych w „Praktycznych poradach i informacjach".

    DRODZY PAŃSTWO

    PAMIĘTAJCIE ,ŻE NA PIERWSZYM PLANIE STAWIAMY NA ZADOWOLENIE KLIENTA I DO KAŻDEJ REKLAMACJI PODCHODZIMY ZE SZCZEGÓLNĄ TROSKĄ. W  PRZEWAŻAJĄCEJ ILOŚCI REKLAMACJE ROZPATRYWANE SĄ NA KORZYŚĆ KLIENTA. PRZED PODJĘCIEM DECYZJI PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY , E-MAILOWO, POPRZEZ AKTYWNY KOMUNIKATOR SKYPE LUB GG  MOŻE UDA NAM SIĘ ROZWIĄZAĆ PROBLEM DOTYCZĄCY ZAKUPIONEGO TOWARU.


    Akceptuję
    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.